Jak znaleźć tanie telewizory z dobrą jakością obrazu?
6 września 2024Wybór odpowiedniego telewizora to wyzwanie, zwłaszcza gdy chcemy połączyć dobrą jakość obrazu z przystępną ceną. Rozwój technologii sprawił, że na rynku dostępne są liczne...
McDonald's, będący klasykiem wśród restauracji fast food, postanowił po 50 latach zmienić receptury swoich hamburgerów i cheeseburgerów - podaje rtl.de.
- Chcemy przeanalizować nasze klasyki. Wprowadzenie wielu drobnych zmian ma na celu doskonalenie smaku - powiedziała rzeczniczka grupy dziennikowi Bild. W tym tygodniu sieć chce zaprezentować nowe burgery w Kolonii.
Bild przeprowadził losowe kontrole w różnych miastach i wynika z nich, że średnica cheeseburgera zmniejszyła się o prawie centymetr. Fast food planuje w przyszłości używać mniejszych bułeczek, ale o większej grubości. Jednocześnie mięsne wkładki nie powinny tracić na swoim rozmiarze.
Czy zastosowanie innych przepisów wiąże się z zmianą cen dla klientów? Według rzeczniczki McDonald's, decyzja w tej sprawie należy do poszczególnych placówek. Ponieważ sieć fast foodów działa w systemie franczyzowym, ceny mogą się różnić. Jednak firma udostępnia "niezobowiązujące rekomendacje cenowe", które są regularnie przeglądane i dostosowywane w razie potrzeby. Aktualnie w większości oddziałów cheeseburger kosztuje 1,99 euro, hamburger jest wyceniany na 1,69 euro, a burger z kurczaka jest dostępny za cenę 1,99 euro - informuje fastfoodpreise-info.de.
Komentarze